Καταγγελίες και επιστροφές

Τι συνέβη; Μήπως κάποιο από τα προϊόντα δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες σας; Φανταστήκατε το προϊόν που επιλέξατε λίγο διαφορετικά; Λυπούμαστε που το προϊόν δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες σας. Θα σας βοηθήσουμε να επιλύσετε αυτό το ζήτημα, είτε πρόκειται για την άσκηση δικαιώματος επιστροφής είτε για την υποβολή αίτησης καταγγελίας για κάποιο προϊόν.

​Σε ορισμένες περιπτώσεις, ενδέχεται η εκτιμώμενη αξία των εμπορευμάτων για τα οποία επιθυμείτε να υποβάλεται αίτηση καταγγελίας να είναι μικρότερη από τα έξοδα μεταφοράς που πρέπει να πληρώσετε για να μας τα στείλετε πίσω. Σε κάθε περίπτωση, πρώτα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας στο 211 234 1421 ή μέσω email στο info@parfimo.gr. Θα εξετάσουμε λεπτομερώς την περίπτωσή σας και μαζί θα βρούμε την καλύτερη λύση για εσάς.

Παρακαλούμε επιλέξτε αν επιθυμείτε να προβείτε σε καταγγελία (το προϊόν είναι ελαττωματικό ή το παραλάβατε κατεστραμμένο)​ ή να ασκήσετε το δικαίωμα επιστροφής/υπαναχώρησης απο τη σύμβαση (το προϊόν είναι σε καλή κατάσταση και χωρίς ελαττώματα, αλλά επιθυμείτε να το επιστρέψετε χωρίς να δώσετε αιτιολογία). Στα επόμενα βήματα θα σας ζητήσουμε να μας δώσετε επιπρόσθετες πληροφορίες για να μας βοηθήσετε να επιταχύνουμε τη διαδικασία. Τέλος, θα λάβετε έναν αριθμό για το αίτημά σας.

Τι θέλετε να κάνετε στην περίπτωσή σας;

Επιλέξτε το είδος του αιτήματός σας

 

Εάν θέλετε να ακυρώσετε μια νέα παραγγελία που δεν έχει φύγει ακόμη από την αποθήκη μας, παρακαλούμε μην χρησιμοποιήσετε αυτό το έντυπο επιστροφών, αλλά επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας στο 211 234 1421 ή στείλτε μας email στο info@parfimo.gr.

Επιθυμείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία υποβολής καταγγελιών; Διαβάστε τις λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με τη Διαδικασία καταγγελίας. Ψάχνετε για πιο λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την επιστροφή προϊόντων; Μπορείτε να τις βρείτε στους Όρους και προϋποθέσεις μας.

Παράδοση:
Πιστοποιητικό: