Διαδικασίας υποβολής καταγγελιών

Ασυμφωνία με τη σύμβαση αγοράς

Σε περίπτωση που, κατά την παραλαβή των προϊόντων, αυτά δεν ανταποκρίνονται στη σύμβαση πώλησης (παρακάτω αναφερόμενη ως "ασυμφωνία με τη σύμβαση πώλησης"), ο Χρήστης έχει το δικαίωμα να ζητήσει από τον Πωλητή να αποκαταστήσει δωρεάν και χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση τα προϊόντα σε κατάσταση σύμφωνη με τη σύμβαση πώλησης, αντικαθιστώντας τα ή επιδιορθώνοντάς τα σύμφωνα με το αίτημα του αγοραστή. Εάν η διαδικασία αυτή δεν είναι δυνατή, ο Χρήστης μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση και το ποσό που έχει καταβάλει θα του επιστραφεί.

Αυτό δεν ισχύει σε περίπτωση που ο Χρήστης είχε γνώση της ασυμφωνίας με τη σύμβαση πώλησης πριν παραλάβει τα προϊόντα ή σε περίπτωση που ο ίδιος ο Χρήστης παραβίασε τη σύμβαση πώλησης. Η ασυμφωνία με τη σύμβαση πώλησης που γίνεται αποδεκτή εντός έξι μηνών από την ημερομηνία παραλαβής των εμπορευμάτων θεωρείται ότι υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, εκτός εάν αυτό διαψεύδεται από τη μορφή των εμπορευμάτων ή αποδεικνύεται το αντίθετο.

Ασυμφωνία με τη σύμβαση πώλησης σημαίνει ότι το πωληθέν αντικείμενο δεν έχει τα χαρακτηριστικά που απαιτούνται από τη σύμβαση, όπως περιγράφονται από τον Πωλητή, τον κατασκευαστή ή τον αντιπρόσωπό του, ή δεν έχει τα χαρακτηριστικά που είναι τυπικά για το προϊόν - δεν πληροί τις απαιτήσεις του νόμου - δεν είναι στην κατάλληλη ποσότητα, μέγεθος ή βάρος - δεν είναι κατάλληλο για το σκοπό και τη χρήση για την οποία δηλώνει ο πωλητής ότι χρησιμοποιείται το αντικείμενο ή για την οποία χρησιμοποιείται συνήθως.


Περίοδος ισχύος της εγγύησης

Όλα τα προϊόντα έχουν εγγύηση 24 μηνών. Η εγγύηση δεν καλύπτει τις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • εάν τα προϊόντα έχουν υποστεί ζημιά από ακατάλληλο ή σκληρό χειρισμό,
  • εάν τα προϊόντα έχουν υποστεί ζημία λόγω ακατάλληλης έκθεσης σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες,
  • εάν τα προϊόντα έχουν υποστεί ζημιά από υπερβολική χρήση και παρουσιάζουν σημάδια φυσικής φθοράς

Η περίοδος εγγύησης αρχίζει από τη στιγμή της παραλαβής των προϊόντων από τον πελάτη και παρατείνεται, κατά περίπτωση, κατά το χρονικό διάστημα κατά το οποίο τα προϊόντα έχουν υποβληθεί σε επισκευή με εγγύηση. Εάν τα προϊόντα αντικατασταθούν, αρχίζει νέα περίοδος εγγύησης 24 μηνών.

Υποβολή αιτήματος καταγγελίας

Εάν παρουσιαστεί ελάττωμα κατά τη διάρκεια της περιόδου εγγύησης, ο αγοραστής έχει τα ακόλουθα δικαιώματα κατά την άσκηση της εγγύησης, ανάλογα με το είδος του ελαττώματος:

  • εάν το ελάττωμα μπορεί να αποκατασταθεί, ο πελάτης μπορεί να επωφεληθεί απο το δικαίωμα δωρεάν, ορθής και έγκαιρης αποκατάστασης του ελαττώματος, το δικαίωμα αντικατάστασης των ελαττωματικών προϊόντων, και εάν η διαδικασία αυτή δεν είναι δυνατή, ο πελάτης μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση αγοράς και επιστροφής χρημάτων,
  • εάν το ελάττωμα δεν μπορεί να αποκατασταθεί και παρεμποδίζει την ορθή χρήση των προϊόντων, το δικαίωμα αντικατάστασης των ελαττωματικών εμπορευμάτων ή ακύρωσης της σύμβασης αγοράς και επιστροφής χρημάτων,
  • εάν το ελάττωμα είναι επιδιορθώσιμο, εμφανίζεται επανειλημμένα σε άλλα προϊόντα του ίδιου τύπου (εργοστασιακό ελάττωμα) ή παρτίδας και παρεμποδίζει την ορθή χρήση των προϊόντων, ο πελάτης μπορεί να ασκήσει το δικαίωμά του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς και να λάβει επιστροφή χρημάτων,
  • σε περίπτωση ανεπανόρθωτων ελαττωμάτων που δεν επηρεάζουν την κανονική χρήση των προϊόντων και δεν απαιτούν αντικατάσταση, ο πελάτης μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα επιστροφής και να μας επιστρέψει τα προϊόντα με δικά του έξοδα.

Μια αλλεργική αντίδραση ή άλλο δυσμενές πρόβλημα υγείας δεν θεωρείται ελάττωμα του προϊόντος, αλλά ατομική αντίδραση σε ένα συγκεκριμένο συστατικό του προϊόντος.

Ο αγοραστής επιθεωρεί τα παραδοθέντα εμπορεύματα και ενημερώνει τον πωλητή για τυχόν ελαττώματα χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Ο αγοραστής γνωστοποιεί στον Πωλητή με σαφήνεια την απαίτησή του να προβάλει καταγγελία με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

Αφού ειδοποιηθεί ο πωλητής με έναν από τους παραπάνω τρόπους, ο Πελάτης μπορεί στη συνέχεια να παραδώσει τα εν λόγω προϊόντα στον Πωλητή.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! Μην στέλνετε ένα δέμα χωρίς να ενημερώσετε τον Πωλητή και να λάβετε έγκριση και οδηγίες για την επιστροφή του. Τυχόν αποστολές που δεν έχουν προηγουμένως κοινοποιηθεί εγγράφως από τον Πελάτη στον Πωλητή δεν θα γίνονται δεκτές και θα επιστρέφονται στον αποστολέα!
Συσκευάστε καλά τα εν λόγω προϊόντα και σφραγίστε τα προσεκτικά στο κουτί στο οποίο τα τοποθετείτε με μεμβράνη φυσαλίδων(bubble wrap) ή άλλο προστατευτικό υλικό για να αποφύγετε ζημιές κατά τη μεταφορά. Γράψτε "ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ" στο κουτί και επιλέξτε τη μέθοδο επιστροφής. Η ίδια η επιστροφή μπορεί να γίνει με τον ακόλουθο τρόπο:

- θα καλέσουμε κούριερ στην καθορισμένη από εσάς διεύθυνση, ο οποίος θα παραλάβει και θα παραδώσει την παραγγελία σε εμάς με δικά μας έξοδα.

Parfimo.gr EXPANDECO 
Kristýna Pechanová, Expandeco - PARFIMO
Γαλαξειδίου 40 Μοσχάτο 183 45 Αθήνα
Ελλάδα  

Κατά τη συμπλήρωση του εντύπου απευθείας από τον ιστότοπο, δεν είναι απαραίτητο να εκτυπώσετε και να επισυνάψετε πρόσθετα έγγραφα για τα αιτούμενα εμπορεύματα. Εάν δεν χρησιμοποιήσετε τη δυνατότητα υποβολής αίτησης καταγγελίας μέσω της διαδικτυακής φόρμας, παρακαλούμε επισυνάψτε αντίγραφο της απόδειξης και συμπληρωμένο αντίγραφο του έντυπου αίτησης καταγγελίας, το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε από ΕΔΩ.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, η εκτιμώμενη αξία των ζητούμενων προϊόντων μπορεί να είναι μικρότερη από το κόστος αποστολής τους σε εμάς. Σε αυτή την περίπτωση, παρακαλούμε επικοινωνήστε πρώτα με το Тμήμα Еξυπηρέτησης Пελατών μας στο 211 234 1421 ή μέσω email στο katagelia@parfimo.gr. Θα εξετάσουμε την υπόθεσή σας ξεχωριστά και μαζί θα βρούμε την καλύτερη λύση.

Ο πωλητής ή ο εξουσιοδοτημένος υπάλληλός του θα λάβει απόφαση σχετικά με την καταγγελία το συντομότερο δυνατό. Στην περίοδο αυτή δεν περιλαμβάνεται ο χρόνος που απαιτείται για την επαγγελματική αξιολόγηση του ελαττώματος που είναι κατάλληλη για το είδος του προϊόντος ή της υπηρεσίας. Η καταγγελία, συμπεριλαμβανομένης της αποκατάστασης του ελαττώματος, διευθετείται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση το αργότερο εντός 30 ημερών από την ημερομηνία της καταγγελίας, εκτός εάν ο πωλητής και ο καταναλωτής συμφωνήσουν για μεγαλύτερη προθεσμία. Σε περίπτωση μη τήρησης της προθεσμίας για τη διεκπεραίωση της καταγγελίας, ο καταναλωτής έχει τα ίδια δικαιώματα με εκείνα που θα είχε, αν το ελάττωμα δεν μπορεί να αποκατασταθεί. Στην περίπτωση αυτή, το ποσό που καταβλήθηκε επιστρέφεται στον πελάτη.

Ο πωλητής θα ειδοποιήσει τον αγοραστή για τη διευθέτηση της καταγγελίας με ειδοποίηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου - μέχρι τότε η καταγγελία θεωρηθεί ότι δεν έχει διευθετηθεί. Ο πελάτης μπορεί να ενημερώνεται για την εξέλιξη της καταγγελίας του τηλεφωνικά στο 211 234 1421 ή μέσω email στο katagelia@parfimo.gr.

Σε περίπτωση έγκυρης καταγγελίας, ο πωλητής καταβάλει το ελάχιστο κόστος που συνεπάγεται για την επιστροφή των προϊόντων. Εάν ο αγοραστής επιλέξει, για παράδειγμα, μια πιο ακριβή υπηρεσία ταχυμεταφοράς από αυτή με την οποία στείλαμε αρχικά, ο πωλητής θα επιστρέψει μόνο το ποσό που αντιστοιχεί στην τιμή της φθηνότερης μεταφοράς που ο αγοραστής είχε τη δυνατότητα να επιλέξει κατά τη στιγμή της αποστολής σε όλες τις εταιρείες μεταφορών.

Σε περίπτωση αβάσιμης καταγγελίας, ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να αιτιολογήσει εγγράφως την άρνηση αυτή και ο καταναλωτής δεν δικαιούται επιστροφή των εξόδων του που σχετίζονται με τον διακανονισμό της καταγγελίας, ούτε ο πωλητής δικαιούται επιστροφή τυχόν εξόδων που του έχουν προκύψει.

Παράδοση:
Πιστοποιητικό: