Ρυθμίσεις φιλτραρίσματος
ΦΥΛΟ
ΣΕΙΡΑ
ΤΙΜΗ
-

Orto Parisi

Επιλέξτε φίλτρο
Αλλάξτε την κατηγορία
Ταξινόμηση:
Επιλέξτε από:
Επιλέξτε από:

Σχετικά με τη μάρκα Orto Parisi

Η Orto Parisi είναι μια πρωτοποριακή ιταλική μάρκα πολυτελών niche αρωμάτων, που δημιουργήθηκε από τον διάσημο αρωματοποιό Alessandro Gualtieri – τον ίδιο οραματιστή που βρίσκεται πίσω από τη σκανδαλώδη σειρά Nasomatto. Με μια ισχυρή καλλιτεχνική προσέγγιση και φιλοσοφία που αντιτίθεται στην παραδοσιακή αισθητική της αρωματοποιίας, η Orto Parisi προσφέρει αρώματα με χαρακτήρα, πυκνότητα και βάθος, που δεν φοβούνται να προκαλέσουν.

Το όνομα της μάρκας – «Orto Parisi» – σημαίνει κυριολεκτικά «ο κήπος του Παρίσι» και είναι εμπνευσμένο από τον παππού του Γκουαλτιέρι και τον κήπο του στη Νότια Ιταλία. Σύμφωνα με την ιδέα της μάρκας, το ανθρώπινο σώμα είναι ένας κήπος και τα αρώματα είναι τα ίχνη που αφήνουμε πίσω μας.

Τι ξεχωρίζει την Orto Parisi;

  • Υπερ-niche αρώματα με υψηλή συγκέντρωση και μεγάλη διάρκεια
  • Αρώματα εμπνευσμένα από το σώμα, τη ζωή και τους φυσικούς ενστίκτους
  • Ακατέργαστες, ζωικές και γήινες νότες, συνδυασμένες με εκπληκτική κομψότητα
  • Χειροποίητα μπουκάλια με έμπνευση από τη συγκομιδή – φελλό, μεταλλικά στοιχεία και φαρμακευτική αισθητική
  • Δημιουργημένα για ανθρώπους με γούστο για το ασυνήθιστο, που αναζητούν την ατομικότητα και την πρόκληση

Εμβληματικά αρώματα Orto Parisi:

  • Viride – πράσινο, βαθύ, άρωμα υγρού κήπου και δύναμης
  • Bergamask – έκρηξη από περγαμόντο, μόσχο και ζωώδη νότες
  • Stercus – προκλητικό άρωμα με ζεστές, σωματικές και ξυλώδεις νότες
  • Brutus – εμπνευσμένο από τη ρωμαϊκή αγένεια, με επιθετικό αλλά μαγνητικό χαρακτήρα
  • Terroni – ηφαιστειακό, γήινο άρωμα – φόρος τιμής στη νότια ιταλική γη

Orto Parisi – Αρώματα με νόημα, δημιουργημένα για να τα νιώθετε, όχι απλώς να τα μυρίζετε

Η Orto Parisi δεν κάνει συμβιβασμούς. Κάθε άρωμα είναι τολμηρό, εκφραστικό και αφήνει βαθιά σημάδια – σωματικά και συναισθηματικά. Αυτά είναι αρώματα για όσους δεν αναζητούν απλώς ένα άρωμα, αλλά μια έκφραση. Η ιδέα «το όμορφο δεν είναι πάντα ευχάριστο» είναι κύρια για τη μάρκα – μας υπενθυμίζει ότι η πραγματική φύση του ανθρώπου δεν είναι αποστειρωμένη, αλλά πλούσια, σκληρή και ενστικτώδης.

Παράδοση:
Πιστοποιητικό:
Made with by PragueBest