Υπαναχώρηση


Εάν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης και να μας επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν, ενημερώστε μας πρώτα στέλνοντας ένα e-mail στη διεύθυνση: katagelia@parfimo.gr και οι συνάδελφοι μας θα σας ενημερώσουν τη πρέπει να κάνετε. Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης και έχει προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών όπου μπορεί να επιστρέψει το προϊόν. Σε περίπτωση που η 14η ημέρα πέφτει σε Σάββατο, Κυριακή ή αργία, τότε η προθεσμία επιμηκύνεται έως την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από το σχετικό αποδεικτικό συναλλαγής (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή Τιμολόγιο - Δελτίο Αποστολής). Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί (αφαίρεση προστατευτικής ζελατίνας) ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους και δεν έχουν ελεγχθεί/ δοκιμαστεί.

Επίσης επιστροφές/αλλαγές δεν γίνονται δεκτές για προϊόντα που δεν φέρουν ταινία ασφαλείας (lip gloss, mascara, lip liner, eye liner, βερνίκια νυχιών και γενικότερα είδη που έρχονται σε επαφή με το δέρμα για να χρησιμοποιηθούν) για λόγους υγιεινής και προστασίας της υγείας.

Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει
- την επιστροφή του προϊόντος αλλαγή του με ένα άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
- αποζημίωση ίση με το κόστος των επιστρεφόμενων προϊόντων
η οποία θα ολοκληρωθεί εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραληφθούν τα προϊόντα. Η επιστροφή θα γίνει με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού του πελάτη και εφόσον το προϊόν έχει επιστραφεί και παραληφθεί στην έδρα μας.

Ο έμπορος οφείλει να σας επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους.

Στα χρήματα που θα σας επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώσατε όταν κάνατε την αγορά σας. Ο έμπορος όμως μπορεί να σας χρεώσει πρόσθετα έξοδα αποστολής εάν έχετε ζητήσει μη τυποποιημένη παράδοση (όπως επείγουσα παράδοση).

Σας συμβουλεύουμε να επιστρέψετε το προϊόν ως συστημένο δέμα και να επιλέξετε ενδεχομένως αποστολή δηλωμένης αξίας που να αντιπροσωπεύει το κόστος των προϊόντων που αποστέλλετε. Κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας από τις μεταφορικές υπηρεσίες.
Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή πραγματοποιείται υπ'ευθύνη του Πελάτη.

Κάθε προιόν που θα έχει υποστεί ζημιές, ή του οποίου η συσκευασία θα έχει υποστεί φθορές, δε θα λάβει αποζημίωση. Αν το προϊόν που επιστράφηκε είναι ελλιπές ή έχει υποστεί ζημιές, μια μείωση της τιμής θα εφαρμοστεί σύμφωνα με τη διάγνωση που θα πραγματοποιηθεί από το τμήμα του parfimo.gr

Παράδοση:
Πιστοποιητικό:
Συνεργάτες μας: