Ρυθμίσεις φιλτραρίσματος
ΦΥΛΟ
  • Άνδρες
  • Γυναίκες
  • Unisex
  • Παιδιά

RevitaLash

Επιλέξτε φίλτρο
Αλλάξτε την κατηγορία
Ταξινόμηση:
Επιλέξτε από:
Επιλέξτε από:

Σχετικά με τη μάρκα RevitaLash

Η αμερικανική μάρκα RevitaLash είναι ο παγκόσμιος ηγέτης στην παραγωγή θρεπτικών και συσφιγκτικών ορών για βλεφαρίδες, φρύδια και μαλλιά. Η ναυαρχίδα αυτής της δημοφιλούς μάρκας είναι ο ορός ανάπτυξης και ενδυνάμωσης βλεφαρίδων RevitaLash ADVANCED, ο οποίος χάρη στα σχεδόν θαυματουργά αποτελέσματα του, έχει γίνει επίσης δημοφιλής σε παγκόσμιες διασημότητες με επικεφαλής την Jennifer Love Hewitt ή την Kim Kardashian.

Мια δυνατή ιστορία απο το RevitaLash

Αναρωτιέστε απο ποιόν ιδρύθηκε η μάρκα το 2006 στην Καλιφόρνια; Ο ιδρυτής της μάρκας είναι ο Dr. Michael Brinkenhoff, o οποίος εργάστηκε ως οφθαλμίατρος για 30 χρόνια, ήθελε να ευχαριστήσει τη σύζυγο του Gayle, η οποία αναρρώνει απο τον καρκίνο του μαστού. Ως αποτέλεσμα της θεραπείας της νόσου, οι βλεφαρίδες της έγιναν εύθραυστες και έμοιαζαν άψυχες. Αλλά ο Dr. Brinkenhoff πίστευε ότι θα μπορούσε να βρει έναν τρόπο να αποκτήσει την ομορφιά, τη δύναμη και την υγεία τους. Και πραγματικά το έκανε. Ως αποτέλεσμα της τακτικής χρήσης, η σύζυγός του ανακτά σταδιακά την υγιή και όμορφη εμφάνιση των βλεφαρίδων της. Το αποτέλεσμα δίνει στον γιατρό ένα κίνητρο να ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή του καινοτόμου προϊόντος. Ο ορός RevitaLash ADVANCED έγινε σύντομα γνωστός παγκοσμίως.

Τι κάνει τα προϊόντα RevitaLash μοναδικά;

Όλα τα προϊόντα της αμερικανικής επωνυμίας χαρακτηρίζονται από 100% φυσική σύνθεση, βασισμένα σε ενεργά συστατικά και επιστημονικές ανακαλύψεις τελευταίας τεχνολογίας, είναι υποαλλεργικά, κλινικά ελεγμένα, συνιστώμενα απο οφθαλμίατρο και δερματολόγο και μη ερεθιστικά. Για την ανάπτυξη των προϊόντων τους χρησιμοποιούν μια πατενταρισμένη φόρμουλα BioPeptinComplex με φυσικά συστατικά και πεπτίδια, χωρίς parabens και αλκοόλη.

Το ξέρατε, ότι..;

Σύμφωνα με κλινικές μελέτες, το 97% των πελατών παρουσίασαν ορατή βελτίωση στις βλεφαρίδες τους μετά απο μόλις 3 εβδομάδες. Ταυτόχρονα, αρκούσε η χρήση των προϊόντων μόνο μια φόρα την ημέρα για μέγιστο αποτέλεσμα. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι απο κάθε προϊόν που πωλείται, μέρος των κερδών πηγαίνει σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς που ερευνούν τον καρκίνο του μαστού.

Παράδοση:
Πιστοποιητικό: